Google oglaševanje

By | 05/03/2012

Oglaševanje na Googlu je izrednega pomena za vsako poslovno usmerjeno spletno stran, saj gre za trenutno najbolj učinkovito obliko internetnega oglaševanja. Google oglaševanje deluje namreč za razliko od pasičnega oglaševanja, ki je vsiljeno uporabniku (push model) po »pull« modelu za katerega je značilno, da se oglas prikaže uporabniku le takrat, ko je povezan z njegovim nakupnim interesom ali bolje rečeno z njegovo iskalno poizvedbo. Če vse skupaj nekoliko poenostavimo – oglas določenega podjetja se bo uporabniku prikazal le takrat, ko bo uporabnik v iskalno polje vnesel eno izmed ključnih besed, ki jo je zakupilo podjetje. Ker je prikaz oglasa tesno povezan z uporabnikovim poizvedbam, so ti oglasi, ki jim pravimo tudi sponzorirane povezave, veliko bolj učinkoviti od običajnih oglasov, tako gledano z vidika stopnje klikov na oglas (št. klikov/št. prikazov oglasa) kot same izvedene konverzije (število želenih izvedenih dejanj/št. prihodov na stran) na spletni strani podjetja. Če vas zanima Google oglaševanje, kontaktirajte Nasvet.com, ki je pridobilo Goooglov certifikat za upravljanje oglaševalskih akcij na največjem svetovnem iskalniku, že leta 2009.

Leave a Reply

Your email address will not be published.