Rdeča pesa

By | 02/15/2021

Rdeča pesa je zelenjava, ki je bogata s hranili, ki so bistvenega pomena za zdravje in mladosten videz, kot so železo, folati, jod, žveplo, mangan, kalij, baker, magnezij, fosfor, vitamini C in B6. Rdeča pesa je bogata s hranili in antioksidanti, je pa tudi malo kalorična. Rdeča pesa katero latinsko ime je Beta vulgaris), spada med korenovke in jo prepoznamo po temno rdeči barvi in ​​sladkem okusu.

Raziskave iz zadnjih let kažejo, da lahko rdeča pesa in sok rdeče pese povečata telesno pripravljenost, znižajo krvni tlak in povečajo pretok krvi. Rdeča pesa vsebuje veliko hranil in je odličen vir vlaknin in folatov. Lahko jo jemo surovo, vendar se največkrat uživa kuhana ali vložena. Vloženo rdečo peso uporabljamo kot ozimnico, saj ima pravilno konzervirana, dolgi rok trajanja.

Rdeča pesa je odličen vir folne kisline, ki znižuje krvni tlak, preprečuje bolezni srca in ožilja. Uživanje rdeče pese je še posebej priporočljivo za nosečnice. Pri uživanju rdeče pese ne gre zanemariti njenih zelenih listov, ki so bogati z železom, kalijem, magnezijem in vitaminom C. Ker ima 100 gramov rdeče pese le 37 kalorij in nič odstotkov maščobe, je njeno uživanje priporočljiva za ljudi, ki želijo izgubiti težo. Jaz najraje uživam rdečo peso kot solato. Za pripravo solate je potrebno rdečo peso najprej skuhati v vreli vodi. Kuhamo jo približno eno uro. Nato vodo odlijemo in počakamo, da se pesa ohladi. Ohlajeno peso olupimo z nožem in jo razrežemo na tanke kolobarje, ki jih predevamo v skledo. Narezano peso solimo, prelijem s kisom in bučnim oljem ter narahlo premešamo. Meni najbolj tekne ohlajena pesina solata.

Ko v trgovini ali na tržnici kupujete rdečo peso izberite manjše in trše/čvrstejše pesine glave. Izogibajte se vidno poškodovanim in suhim plodovom. Če se ta korenovka prodaja s pripadajočimi listi, bodite pozorni na njihovo svežino, zato posezite po kosih, ki imajo čvrste, sveže in zelene liste.

Leave a Reply

Your email address will not be published.